fredag den 13. september 2013

Økotex jersey i Smuksak

Jeg har længe haft tanker om hvordan jeg kan få mine lækre jerseystoffer til salg i Smuksak. Da vi jo har begrænset plads pr. medlem, og produkterne skal være nemme for både kollegaer at sælge, men også nemt for kunderne lige at snuppe med hjem, er jeg kommet frem til denne løsning, som jeg synes præsenterer stoffet pænt.


Vi har rigtig mange kunder der er kreative, og som netop har efterspurgt materialer til selv, at kaste sig ud i at sy til eget barn. Derfor har jeg nu lavet disse pakker. Metervaren kan stadig bestilles i større mængder på min mail, men ellers kan du nu få 1 meters stykker i et væld af motiver i butikken.


2 kommentarer:

  1. Rigtig god ide :-) Og de gule aber..... jeg er vild med dem :-D Glæder mig til at se dem "live" i Århus inden længe ;-)
    Hilsen,
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette, håber det er mig der står i butikken når du kommer forbi :)

      Kh Tine

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...