onsdag den 29. maj 2013

Nye skyer i en lækker grå med pastel grønt bånd

Langt om længe har det lykkedes mig at få de grå skybluser i butikken. Det er vidst en 14 dage siden jge lovede dem færdige, men jeg når på en eller anden måde bare ikke de tonsvis af projekter, jeg kaster mig ud i for tiden. Men jeg gør det heller ikke let for mig selv. Jeg nægter pure at sy på maskinerne derhjemme. Det er noget af en "arbejdsskade" at have syet på industrimaskiner i så mange år på studiet, for jeg kan bare ikke acceptere finish og det tidskrævende arbejde det er, hvis jeg skal sy derhjemme. Men det betyder desværre også, at jeg har nogle åbningstider på systuen jeg skal overholde, og derfor bliver projekterne lidt for tit udskudt. Jeg må blive bedre til ikke at love for meget på forhånd. Men nu er Jersey bluserne at finde i Smuksak. Bluserne er i økotex 1 bomuldsjersey. De koster 175,- og fåes i str. 62-104. Bluserne kan også bestilles på min mail byboern@hotmail.com
 
 

1 kommentar:

  1. de er altså fine.
    Kan godt forestille mig man bliver lidt forvent med at sy på sådan nogen.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...