torsdag den 30. maj 2013

Frokost med D-vitaminer

På den anden sidste dag i maj måned, er sommeren for alvor begyndt at melde sig. Jeg higer efter at få sommerferie, efter et langt og hårdt semester. Idag har jeg taget forskud på en af sommerens foretrukne, nemlig frokost i haven. Og det er intet mindre end skønt, her i vores nye have, som ligger langt mere idylisk, og væk fra midtbyens larm og os, på trods af en stadig ret central placering. Elsker simpelthen alt ved denne fantastiske lejlighed. Nu er haven indviet med frokost og middagshvil - totalt fornyet energi på kontoen. 



Sandwich med pesto, gulerod, peberfrugt, mozzorella, soltørrede tomater 
og frisk basilikum.

Asparges med parmaskinke og artiskokhjerter, ...mums 



Jeg lider for tiden af D-vitamin mangel, så når solen melder sig, skal jeg ud og sluge til mig. Derfor et lille hvil efter en lækker frokost. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...