torsdag den 4. april 2013

Jeg er tilbage i mit Bybørn univers

Endnu en milepæl er nået. Lige inden påske afsluttede jeg min 2 måneders praktik hos Minimum, og idag har jeg afleveret min praktikopgave, som endte ud i over 100 siders print. En opgave jeg på ingen måde har haft motivationen til at få skrevet, men to dage op til afleveringen, blev jeg alligevel grebet af en arbejdsflid der har holdt mig vågen i over to døgn, og som forhåbentlig reddede et godt resultat hjem i sidste øjeblik. 


Nu er det overstået og jeg kan blot vente til sidst på måneden, hvor projektet skal forsvares. Indtil da, er der valgfag på skemaet i form af rammetryk og maskinstrikning. Federe fag skal man vidst lede længe efter, og ikke nok med det, så har jeg 2-3 fridage på en uge, som giver masser af luft i tidsplanen, og tid til igen at fokusere på selvstændig virksomhed. 

Jeg brænder for at vise Jer alle de projekter der har været under udarbejdelse så længe, men som har været for tidskrævende til at blive færdige. 

Jeg kan ihvertfald røbe at der både er bukser, og nye lækre bluser på vej, samt en masse til børneværelse og sommerliv.

Dagen idag har jeg brugt på totalt afslapning og hygge med drengene. Herhjemme spiser vi fiskedeller MED FINGRENE når vi skal hygge, og hvor har det været skønt med tid til nærvær og samvær igen. 







9 kommentarer:

  1. Tillykke med opgaveafleveringen - Rart at få den overstået ;0)

    Og sikke herligt med dellerne - Jeg går ind for finger"madder"

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Karen Elisabeth. Og så skal Storms tæppe altså også laves færdigt :)

      Ha ha - ja finger deller smager bare bedst ;)

      Slet
  2. Tillykke, hvor skønt at ha' overstået - glæder mig til at se mere Bybørn snart igen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Trine. Har faktisk tænkt lidt på dig de sidste dage - laver du illustrationer på bestilling?

      Slet
    2. Hej Tine - lige pt. har jeg lukket ned for bestillinger, men periodevist tager jeg det op igen. Jeg giver lige lyd, så snart jeg ved noget (jeg er ved at løbe tør for papir, der er udgået af produktion, så jeg skal også lige på jagt efter noget ordentligt papir ;-)).
      Go' weekend :-)

      Slet
  3. Stort tillykke, dejlig med at det endelig er overstået, og jeg glæder mig til at se alt det nye, du har fået lavet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena - glæder mig til at afsløre - kan slet ikke vente :)

      Slet
  4. Det er SÅ dejligt for dig at have den opgave overstået søde Tine. Og har jeg nævnt at jeg er en lille bitte smule misundelig på det der valgfag??? :)

    SvarSlet
  5. Ha ha Tina - Jeg tror godt du kan være i min taske en dag, når jeg skal lave det der lækre lækre rammetryk :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...