søndag den 7. april 2013

Endnu en lækkerhed

i form af en flødekande og sukkerskål, er landet hjemme hos mig. Noah Emil har fundet ud af hvad mor´s loppefund koster. Så jeg er stoppet med at vise frem, og informere om nye køb. I stedet sniges der Lotus og andet lækkert ind, når folkene er ude af lejligheden. I denne weekend er jeg helt alene hjemme. Der kræses om mine samlinger og ryddes op. Det betyder også, at der i løbet af ugen, kommer masser af stof til salg her på bloggen. Men der er meget og det tager lang tid at gå alt igennem, klippe, tage billeder og gøre klar til fremvisning. Så indtil videre må I nyde synet af min lotus samling, og så er der snart lækkerier til Jer også :)










2 kommentarer:

  1. Åh, jeg ELSKER også Lotus. Hvor ER det dog skønt. Så enkelt og så fint og så 100% retro. L.O.V.E.

    SvarSlet
  2. Fantastisk fine - farverne er super gode sammen (synes jeg) :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...