tirsdag den 9. april 2013

Bloglovin og facebook


Så kom Bybørn både på bloglovin og facebook.

 Bloggen fortsætter som den er, med alle idéer, processer og tanker bag Bybørn.
  Fra minder, hverdagen og mine egne Bybørn, skabes inspirationen til Bybørn. Håber I vil følge mig videre på bloglovin






Facebooksiden er Bybørns markedsføring, og her ligges alle nyhederne op, så snart de er klar til salg. Her kan du derfor være sikker på at finde alle Bybørn produkterne. Håber I vil følge mig på facebook også. Og del gerne. Der går ikke  længe før jeg er uddannet designer, og så skal jeg kun lave det jeg elsker allemest, nemlig mit Bybørn, så følg mig fra starten. 





Tilmeld dig ved at klikke på billederne i sidebaren. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...