tirsdag den 16. april 2013

Bestsellers

Jeg øver mig i disse dage på at lave collager i fotoshop. En stor del af designstudiet består af Adobe pakken med Illustrator, Photoshop og Indesign. Programmerne rummer et utal af muligheder, og jeg lærer stort set noget nyt, hver gang jeg sidder og arbejder med dem. Men jeg glemmer nemt, og holder jeg det ikke ved lige, føler jeg tit at jeg skal starte forfra. Dog er det nok lidt som at cykle, så snart man kommer i gang, kommer det til én igen. Lige nu er jeg strandet i hvordan jeg flytter rundt på de forskellige lag. Hvis der er nogen af Jer der har forstand på photoshop, vil jeg meget gerne have løsningen.

Øvelsen idag har jeg brugt på at lave en collage med nogle af mine bestsellers. De ligger alle til salg i shoppen, dog er der få størrelser tilbage af nogle styles.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...