onsdag den 20. marts 2013

Mit hutlihut barn


 Kender i det, når man i en travl hverdag, kan glemme at få vasket børnenes tøj, så man om morgenen står der - øh what to do. Sådan en dag var det hjemme hos os idag. Så det var ind i arvetøjet, tjekke hvad der ikke helt var gået af mode, og på med et par selebukser, der bestemt ikke gjorde det bedste for designerens lille model. Hue og vanter lå selvfølgelig i vuggstuen, så ind i en anden pose med for småt tøj, og finde de gamle vanter frem. Storebrors hue fandt Storm selv - og sød ser han ud mit lille hutlihut barn.
Det var med et stort smil jeg forlod vuggestuen, i håb om at ingen ville opdage den noget alternative mode Storm præsenterer idag.

Jeg tog smilet med i Smuksak for, at møde mine skønne kollegaer med kaffebord og basser, og en masse kram og snak. Tusind tak for en skøn formiddag, mine skønne veninder og kollegaer.
Smuksak søger i øjeblikket medlemmer. Hvis det kunne være noget for dig, at blive en del af et fantastisk butiksfællesskab, så læs mere på vores Smuksak side.




Pernille har skiftet hendes puder ud med de fedeste grafiske puder. Hendes vintage puder, som jeg jo også er stor fan af, er på tilbud på hendes blog. Tag et kig derind.


2 kommentarer:

  1. Tjahh... Den slags dage må man også tage med... Det skal der være plads til :0)

    I det mindste havde han noget på!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det har du ret i. Det er ikke helt vejr til bar numse lige for tiden :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...