søndag den 2. december 2012

Lotus lækker

For noget tid siden bestilte jeg en masse lotus, i den tro, at jeg kunne sætte kassen ud til min mor, lade som om jeg ikke vidste hvad den indeholdt for, at de derefter kunne pakke det ind til mig til jul. Men jeg er som et lille barn, der slet ikke kunne vente - og ups, nu er jeg så kommet til at åbne den 23 dage for tidligt.
Men pyt - jeg har masser af andre ønsker til jul, så mon ikke det går med en lille ekstra decembergave fra mig til mig



  Flade og dybe tallerkner samt en skål i MEGET fin stand


Smørkrukke 


Salt og peber



10 kommentarer:

  1. Er du VIMMER!! Det var da noget af en fra mig til mig gave ;0) Virkelig lækkerier!

    SvarSlet
  2. Ja, det må man sige. Men svært ikke at slå til når man finder så lækre sager. Især smørkrukken må siges at være en af dem man ikke ser så tit!

    SvarSlet
  3. Sikke en vidunderlig gave til dig selv...kan godt forstå du ikke kunne vente hele 23 dage - det er da laaaang tid;-)

    SvarSlet
  4. Øhhh - To die for!!!! Den der smørkrukke!! Mums :-) Hvor dælen støvede ¨du så mange lækkerier op på en gang?

    Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Hej Mette - Ja tænkte nok du ville synes om smørkrukken. Skal nok huske dig hvis jeg skulle være så heldig at støde ind i en mere :) Jeg har det lige sådan med kaffestelet. Uh det ville jeg gerne eje. Jeg fandt tingene på facebook, men købte ALT, hi hi. Det skal dog lige siges at jeg har betalt kassen for det, så et kup var det ikke men et skøøøøønt fund :)

    Kh Tine

    SvarSlet
  6. Hvor er det sjovt at se det stel igen, er ret sikker på at det var de tallerkener min mor havde da jeg var lille med grøn mønster.
    Mange hilsner fra
    Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rikke - Så må du hjem til din mor og lede - du må jo have et helt særligt forhold til det :)

      Slet
  7. Sikke en fantastisk førjulegave du fik der ;)

    Må jeg eventuelt låne billedet af dit salt- og pebersæt til en efterlysning på min blog?

    Det ville passe fint ind herhjemme, hvor vi indtil videre kun gør os i emalje-sagerne.

    Mvh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mirjam.

      Ja det må du bestemt. Håber det lykkedes dig. Jeg så et blå sæt på Trendsales den anden dag. Jeg ved ikke om det er solgt, men du kan da tjekke.

      Kh Tine

      Slet
    2. Hej Tine,
      tusind tak! Jeg kiggede forbi Trendsales, men der var desværre ikke noget. Det er nok blevet solgt med det samme.

      Jeg er egentlig ikke for optimistisk, for jeg synes ikke det er ofte man ser det, men det koster jo ikek noget at prøve ;)

      Kh. Mirjam

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...