tirsdag den 2. oktober 2012

Børnebazar i weekenden 6. - 7. Oktober

Jeg vil lige gøre lidt reklame for et arrangement her i Århus i weekenden, som jeg trofast besøger når det er der. Nemlig børnebazaren i NRGI Park Arenaen. Desværre er jeg ramt af en omgang influenza, så jeg ved ikke om jeg når derud i år, men hvis jeg på nogen som helst måde er i hopla til weekenden, så skal jeg ud og gå amok sammen med de mange mange andre forældre der besøger denne bazar.


Her er hvad jeg fik med mig hjem fra børnebazaren for 1/2 år siden (April)


Til Noah Emil
Skibukser 200 ,-
Trousersbukser 200,-
Cowboyshorts 75,-

Til Storm
Småfolk heldragt m. ugler 150 ,-
Hollys heldragt 100,-
Grønne Krutter bukser ca 75-100,-
Selebukser fra Bombitt 129,-
Fairtail selebuks 75 ,-
Grå velourbuks fra Krutter 75 ,-
Fairtail ballonbuks 75 ,-
Lyskæde i blå farver 100 ,-
Juniorsengetøj fra Zebra 250 ,-
Småfolkjakke ? men billig
Småfolk sommerhat 90 ,-


 Disse bukser er af mærket fairtail og er virkelig virkelig bløde og lækre, samt noget af det billigste man kan finde på bazaren. Kommer jeg derud i weekenden, er det klart dette mærke jeg vil søge efter som noget af det første.


Overgangsjakke fra Småfolk - Jeg kan ikke huske hvad jeg gav for den, men det var vidst ca. 200 ,- Stormen bruger den i øjeblikket med en tyk trøje indenunder og den er perfekt til dette vejr, så det var et godt køb.

Alt i alt sparer jeg mange penge på drengenes garderober, ved at jagte tilbud som dette, og fylde op på forhånd inden sæsonerne starter.


Storm og AGF-bjørnen - Ja det kan sagtens lade sig gøre at have barnevognen med. Jeg synes der er god plads på gangene til det, og Storm var fint underholdt af at sidde og kigge på det hele.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...