tirsdag den 11. september 2012

SMUK SMUKKERE OG SMUKSAK

Jeg ridder på en bølge af jubel, glæde og ikke mindst spændthed for tiden. For midt i studietravlhed og en masse nye opgaver i stofbutikken, har jeg netop taget springet som selvstændig oveni. Det er noget af en cocktail, men hvilken kreativ og helt fantastisk cocktail. Min kreative verden på mere end fuldtid - kan man ønske sig mere.



Jeg åbner butik SMUKSAK sammen med 7 andre skønne designere om præcis 2 mdr. Butikken kommer til at ligge i latinerkvarteret og bliver fyldt op med skønne sager til dig, dine børn og dit hjem. 

 Bybørn er i fuld gang med at designe nye lækre ting til Jeres unger i form af alt lige fra tøj til ting til værelset. Klik ind på butik SMUKSAK og se hvad jeg og de 7 andre designere har gang i at starte op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...