torsdag den 27. september 2012

Nye kjoler til salg i shoppen

Da jeg gik hjemme på barsel med Storm, gik jeg og drømte om at starte mit Bybørn op. En kollektion der skulle tale til børnene med masser af farver, rummelighed og lækre kvalitetsmaterialer. Hver gang vi fik nye varer i stofbutikken, tømte jeg rullerne med de nye lækre varer så jeg stort set fik det hele på rullen. Det var også tilfældet med dette stof - Babyfløjl i et skønt zig zag design. Kjolerne har jeg netop lavet færdige, men da de ikke er en del af den kollektion der skal i butik SMUKSAK, sælger jeg dem nu her i shoppen. Kjolerne er i str. 4-6-8 år.

Klik ind på shoppen hvis du vil eje en af de skønne kjoler















2 kommentarer:

  1. Hold nu op hvor er de bare fine.....
    Har allerede udvalgt 2 stk. Du bliver en dyr fornøjelse for mig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Heidi - Og tak for ordren, der er to stk. kjoler på vej til dig, håber I bliver glade for dem :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...