lørdag den 29. september 2012

Bybørns farver 2012

Jeg arbejder på højtryk med min nye kollektion. Jeg har i øjeblikket studiefri i 2 uger for at lave dette iværksætteri projekt, hvor jeg i stedet for en fiktiv opgave i skolen, arbejder med mit eget projekt, nemlig butik SMUKSAK.


Jeg har travlt med de mange konstruktioner, gradueringer, layout  og mailkorrespondance med trykkeriet, indkøb af varer, prøveopsyninger og meget meget mere. Ikke alt vil jeg røbe her endnu, men I skal dog have en lille forsmag på hvad Bybørn kommer ud med i butikken om ca. 1 1/2 måned. 

Mine indkøb fra min stofleverandør den anden dag. Dette er blot et lille udkast af min bestilling. Der er meget mere på vej.

Som I kan se er Bybørns kollektion ikke så mørkt i farverne om vinteren, da jeg som tidligere nævnt arbejder udfra børnenes farverige verden, og hvad er så mere naturligt, end at lade farverne blomstre i tøj og interiør til de små væsener.





2 kommentarer:

  1. Dejligt at det ikke er pudderfarver, som alle andre jo bruger. Fede prints :) og lækre farver Tine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ditte- Marie, glæder mig så meget til at komme i gang med at klippe og sy i dem :) Har slet ikke lige set at alle andre bruger pudderfarver - hvem tænker du på der?

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...