tirsdag den 28. august 2012

Stormen elsker


hunde, bolde og biler...

Jeg faldt lige over disse herlige billeder, fra en weekendtur i sommerhus i Juli måned, og kunne ikke lade vær med at dele dem med Jer. 

En hund og en bold, ja så er Storm underholdt, og Fie-hunden og Tyson ligseså.





De skønne selebukser er af mærket BombiBitt, egentlig ikke et mærke jeg normalt ville kigge på, men jeg synes de var så fine, og jeg elsker selebukser til de små. Jeg købte dem på børnebazaren i Nrgi Arena i foråret. En bazar jeg vil blogge meget mere om, når vi nærmer os den næste bazar til oktober.

Storm har kravlet og her sidst på sommeren gået/løbet rundt i sine Bundgaard sandaler stort set hver dag ligegyldigt vejr. Jeg elsker de bløde og lette sko, og så i den lækre brune farve. Det er helt sikkert en sko jeg skal have fingrene i igen. 

BombiBittselebukser: 129 ,- (børnebazar)
Småfolk solhat: ca 85,- (børnebazar)
Bundgaard sandaler: 250,- (Sallings rivegilde)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...