tirsdag den 28. august 2012

Skønne jersey´er

Storm er mit brune og gule barn, ja hvert barn har hver sin farvescala herhjemme. Idag faldt jeg over disse superskønne jersey´er i City Stoffer i Århus. Jersey´erne er 100 % økotex og koster blot 109 kr,- pr. M. Synes det er et fund til de penge. 



Jeg må straks i gang med nogle bluser til Storm, og mon ikke der bliver en bluse til shoppen også.



Jeg fandt i øvrigt 3 andre retro-lignende jersey´er der skal bruges til en Give Away jeg skal lave i weekenden. Så hold øje med bloggen hvis du også synes godt om disse, for de næste er mindst ligeså skønne.

6 kommentarer:

  1. Fantastiske skønne stoffer...lige nogle jeg selv kunne bruge herhjemme til små kreationer :-). Godt jeg snart skal et smut op at besøge Århus...udvalget af gode stofbutikker her i min omegn er meget småt desværre.
    Tine, jeg har eftersøgt et godt mønster på bluse/t-shirt/undertrøje med amerikansk halsudskæring. Der skull vel ikke være et mønster du kan anbefale??

    Glæder mig til at se hvad stofferne bliver brugt til ;-)

    SvarSlet
  2. Malene du kan bestille disse stoffer på City Stoffers hjemmeside, og der er de tilmed lidt billigere 99 kr. pr. M. så du kan skam sagtens komme i gang med det samme :) Jeg er lidt i tvivl om hvad amerikansk halsudskæring er, men jeg skal kigge efter det og så vender jeg lige tilbage :)

    SvarSlet
  3. Ja jeg har været på deres hjemmesdie og kigge, der er så meget fint stof. Nu skal jeg bare vælge.
    Halsudskæringen er den der, hvor de krydser hinanden (som klassiske bodyer oftest er).
    Og bare hlet super, tak. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, tænkte nok det var den lukning, dem har jeg en del mønstre af. Kender du det der hedder Mini Krea. Det er et af mine favorit mønstre, da de er så simple og meget nemme at ændre lidt på, hvis man vil sætte sit eget præg. De har også den du snakker om, og dem finder du også på City Stoffers hjemmeside.

      Slet
  4. Ja dem kender jeg og er mine favorit mønstre:-) når eg må kigge der og have et købt...stoffet ligger nemlig og venter;-) mange tak:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja gør det, og ellers så kan vi lave en Krea-dag. Jeg har stort set hele samlingen. Så kunne vi rigtigt sy tøj til de små - kunne være super hyggeligt :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...