søndag den 26. august 2012

Leg med tapeter

Denne weekend har været fyldt med projekter i Bybørns tegn. Desværre er der ikke så mange af dem der er blevet færdige, men kreativiteten har været i højsæde og det har været skønt at fordybe sig og lege med alle de lækre vintage tapeter, jeg har skaffet mig på blot 14 dage - ret vildt egentligt!


Jeg har fordybet mig i alt fra sætterkasser - rammer - Hr. Elg - små klemmer.


 Jeg har malet disse 3 sætterkassehuse, men jeg er langt fra tilfreds med resultatet, så lørdag inden lukketid måtte jeg skynde mig ned i malerforretningen for at anskaffe mig spraymaling. Da jeg kom hjem styrtede det ned, og mit spraymalingsprojekt måtte derfor udsættes. Mens regnen har pisket ned hele weekenden, har jeg siddet inde i lunen og bare hygget mig med at gøre de mange små stykker klar til de fine huse. Og jeg kan næsten ikke vente til solen skinner igen og mine små hjem kan blive færdige. Husene kommer til salg i shoppen og jeg lover her en lidt ny forfinet udgave af de oprindelige sætterkasser :)



En fin ramme er også blevet skabt af originalt papir fra 70´erne. Dem skal jeg helst sikkert lave flere af. En ramme i det gule tapet er på min to-do liste i shoppen. De er lidt tøssede så håber den kan glæde en lille pige ude i blogland. Rammerne kommer til salg i shoppen. 


Det sidste der er kommet ud af min tapetweekend er disse små klemmer. Egentlig var det en fejlbestilling, men jeg legede lidt med dem og synes nu, at de er så søde og tænker jeg vil have dem på en snor ved min arbejdsplads, til at hænge skitser og andre hyggelige ting op på. Det må jeg have lavet og fotograferet til et kommende blogindlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...